CREOWNIA 

Q & A czyli pytania i odpowiedzi

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia i koszty dostawy?

Więcej informacji znajdziesz na stronie Koszty i czas dostawy

2. Jak mogę się z Wami skontaktować? 

Skontaktujesz się z nami, dzwoniąc pod numery:

  • Butik ul. Witosa 2, tel. 668 066 006, w dni robocze 10:00 - 18:00, w soboty 10:00 - 14:00 
  • Pracownia ul. Kujawska 1b, tel. 668 066 003, w dni robocze 09:00 - 17:00, w soboty 09:00 - 13:00

Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: kontakt@creownia.pl. Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące naszej oferty, doradzimy w wyborze produktu oraz pomożemy w złożeniu zamówienia.

3. Czy trzeba stworzyć konto, aby móc złożyć zamówienie?

Nie jest to konieczne, ponieważ możesz złożyć zamówienie bez konieczności rejestracji.
Założenie konta w naszym sklepie zajmie Ci tylko chwilę, a otrzymujesz dodatkowe korzyści, jak łatwy i szybki dostęp do historii swoich zamówień i płatności albo szansę na dodatkowe rabaty.

4. Jakie są dostępne formy płatności?

Więcej informacji znajdziesz na stronie Formy płatności

5. Jakie są dane do przelewu bankowego?

Banku Millenium S.A Oddział Piła: 73 1160 2202 0000 0002 6189 6483
Creownia Aleksandra Szeremet-Wilczyńska, ul. Kujawska 1b, 64-920 Piła

6. Czy realizowane są wysyłki za granicę?

Tak, nasze produkty wysyłamy do następujących krajów: Belgia, Czechy, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Irlandia, Słowacja, Słowenia, Bułgaria, Węgry, Chorwacja, Dania, Estonia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Wielka Brytania, Szwecja i Włochy.

7. Jak mogę anulować moje zamówienie?

Jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie, napisz od nas niezwłocznie na adres: kontakt@creownia.pl. Jeśli Twoje zamówienie nie będzie jeszcze w fazie wysyłki, anulujemy je bez dodatkowych kosztów. Jeżeli jednak Twoje zamówienie zostanie już wysłane, będzie trzeba je do nas zwrócić. Informację na temat zwrotów znajdziesz TU

8. Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

W dniu wysyłki powiadomimy Cię mailowo o nadaniu paczki. Podamy Ci również numer przesyłki, który umożliwi Ci śledzenie statusu dostawy on-line, bezpośrednio na stronie kuriera. Jeżeli nie otrzymasz wiadomości z linkiem do śledzenia przesyłki, wyślij nam wiadomość na kontakt@creownia.pl, podając numer swojego zamówienia. Jak najszybciej prześlemy Ci brakujący link.

9. Czy produkty CREOWNIA są objęte gwarancją, jeśli tak, to ile ona trwa?

Tak, wszystkie produkty marki CREOWNIA objęte są dwuletnią gwarancją.

10. Czy w creownia.pl mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: Creownia Aleksandra Szeremet-Wilczyńska, ul. Kujawska 1B, 64-920 Piła z dopiskiem ZWROT, lub poinformowanie Sprzedawcy, o woli odstąpienia od umowy. Zwrot towaru (koszt odesłania towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta. 

11. Z jakimi kosztami wiąże się wymiana lub zwrot towaru?

Ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Koszt ponownego nadania towaru do Ciebie (w przypadku jego wymiany) ponosi sklep. Szczegóły dostępne w Regulaminie.

12. Jak mogę złożyć reklamację, jeśli zamówiony towar posiada wady?

Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji, która jest dostępna w Regulaminie.

13. Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?

Taką sytuację należy zgłosić, pisząc na adres kontakt@creownia.pl, podając numer zamówienia i wszystkie niezbędne dane, pozwalające odtworzyć prawidłową zawartość przesyłki. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.

14. Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?

Na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu sklep ma 14 dni. 

15. Co zrobić, jeśli moja paczka i produkty zostały uszkodzone?

Jeśli paczka i produkty zostały uszkodzone podczas transportu, skontaktuj się z nami jak najszybciej załączając zdjęcia zarówno uszkodzonego opakowania, jak i uszkodzonego towaru. Możesz to zrobić wysyłając nam wiadomość na adres: kontakt@creownia.pl.

16. Czy mogę wymienić produkt? 

Wymiany dokonywane są na zasadzie zwrotu. Możesz wymienić produkt poprzez jego zwrot i złożenie nowego zamówienia.
Pamiętaj, aby zwracane towary nie nosiły oznak użytkowania, zabrudzeń albo uszkodzeń.

17. Jak dokonać zwrotu?

Więcej informacji znajdziesz na stronie Wymiana i Zwroty

Subskrybuj newsletter

Nie przegap

informacji o nowościach, trendach, wyprzedażach.