Zwroty w sklepie creownia.pl są szybkie i proste.

Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, możesz go zwrócić. Nie ważne co jest przyczyną zwrotu, my bez problemu przyjmiemy go z powrotem.

Aby cała procedura przebiegła sprawnie warto pamiętać o kilku zasadach:

  • na zwrot czekamy 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia przesyłki. Pamiętaj, aby zwracane towary nie nosiły oznak użytkowania, zabrudzeń albo uszkodzeń,
  • warunkiem zwrotu pieniędzy jest otrzymanie towaru bez żadnych uszkodzeń, nadającego się do ponownej odsprzedaży, 
  • polecamy odesłać towar w opakowaniu, w którym otrzymałeś od nas przesyłkę. Nasze opakowania są gwarancją zwrotu towaru bez jego uszkodzenia,
  • prosimy o odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru do wysyłki

Jak robimy zwrot:

  • zaloguj się na swoje konto klienta
  • wejdź w historię i szczegóły zamówień
  • wejdź w szczegóły zamówienia i po lewej stronie zaznacz towar, który chcesz zwrócić
  • napisz powód zwrotu 
  • na koniec zaznacz żądanie zwrotu
  • w zakładce ZWROTY będzie widoczne na jakim etapie jest Twój zwrot
  • jeśli robiłeś zakupu jako Gość napisz maila na kontakt@creownia.pl z informacją co chcesz zwrócić, a my się z Tobą skontaktujemy 

Pragniemy przypomnieć, że nie ma możliwości zwrotu produktów personalizowanych lub wykonanych na indywidualne zamówienie.


Jak zwrócić towar?

  1. Zapakuj starannie zwracane towary wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu, a następnie wyślij na adres: Creownia ul. Kujawska 1b, 64-920 Piła z dopiskiem ZWROT.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym poniesione koszty dostawy towaru (do wysokości najtańszej z oferowanych przez nas opcji przesyłki), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Sprzedawca nie zwraca kosztów dostawy w przypadku częściowego zwrotu zamówionego towaru.  

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów. 

Jak wymienić towar?

Napisz do nas mailowo na adres: kontakt@creownia.pl krótką informację o chęci wymiany towaru, przed upływem 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Następnie postępuj tak jak w przypadku zwrotu towaru.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

i to już wszystko!

Subskrybuj newsletter

Nie przegap

informacji o nowościach, trendach, wyprzedażach.